Město Bohumín

21.5.
2013

Za tři měsíce provozu přijala služba Hlášení závad 90 podnětů k řešení

BOHUMÍN – Nefunkční lampu veřejného osvětlení, poničenou dopravní značku nebo černou skládku – tyto poruchy a nešvary mohou obyvatelé Bohumína hlásit radnici prostřednictvím elektronické služby „Hlášení závad“. Funguje od února a za tři měsíce provozu už přijala 90 podnětů.

Aplikaci mohou využívat lidé s přístupem k internetu a stejně tak majitelé chytrých telefonů. Na webu města je k dispozici on-line formulář. V něm si stačí vybrat příslušnou oblast problému, lokalizovat závadu uvedením adresy a případně nahrát foto či doplnit GPS souřadnici. Pro zpětnou vazbu občan uvádí kontaktní telefon.

Hitparádu hlášených poruch po třech měsících provozu elektronické služby jednoznačně vedou dopravní značky. „Oznámení o jejich poničení nebo zcizení jsme prostřednictvím aplikace „Hlášení poruch“ přijali od února třiadvacet,“ říká informatik bohumínské radnice Jiří Rozsypal.

Na dalších příčkách jsou podněty k opravě nefunkčního veřejného osvětlení (16 hlášení), podněty k cyklostezkám (12 hlášení) a upozornění na černé skládky nebo válející se větší množství odpadků (11 hlášení). Ne vždy je možné zasáhnout hned, některé opravy probíhají sezónně a rovněž ne všechny případy může třeba vzhledem k vlastnickým poměrům řešit město.

Lukáš Kania


Počet zhlédnutí: 2 536

Zpět

    Městský úřad