Město Bohumín

30.11.
2018

Hlášení závad pokořilo hranici 4 tisíc podnětů

BOHUMÍN – Hranici 4 tisíc přijatých a vyřešených podnětů na podzim překonala elektronická služba „Hlášení závad“. Bohumín ji provozuje pátým rokem. Lidé mohou závady na veřejném majetku hlásit chytrými telefony pomocí aplikace, kterou si stáhnou do mobilu zdarma, nebo prostřednictvím formuláře na internetu. 

„Zpočátku tahle služba frčela hlavně na internetu, ovšem dnes už každou třetí závadu lidé hlásí mobilní aplikací. Bohumíňáci takto nejvíce upozorňují například na nefunkční lampy veřejného osvětlení, na poškozené dopravní značky nebo černé skládky odpadů. Stále častěji také závady v městských bytových domech. Díky podnětům můžeme rychleji zjednat nápravu,“ říká Jiří Rozsypal z organizačního odboru bohumínské radnice. 

Služba ovšem nefunguje jako krizová linka. Neřeší výpadky dodávek elektřiny, vody a plynu, ani havárie na vnitřních elektroinstalacích, vodoinstalacích, kanalizacích nebo vytápění, od toho jsou speciální linky přímo na distributory a dodavatele.

(rzp)


Počet zhlédnutí: 1 592

Zpět

    Městský úřad