Vyřizování dokladů počátkem května bez omezení

28.4.2009

Vyřizování dokladů počátkem května bez omezení

BOHUMÍN / ČESKÁ REPUBLIKA - Nový občanský průkaz či cestovní doklad, změnu v technickém průkazu vozidla nebo nahlášení změny trvalého bydliště. Žádný z těchto úkonů neměly úřady po celé republice v týdnu od 4. do 7. května (respektive 1. až 10. května) podle původních plánů vyřizovat. Výluku, spojenou s přechodem na systém eGovernment ale ministerstvo vnitra na poslední chvíli zrušilo, když podlehlo tlaku veřejnosti. Úpravy v systému ministerstvo provede za plného provozu. „V praxi to znamená, že zápisy do evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů a registrů vozidel budou naše odbory provádět i v prvních květnových dnech, tedy v době původně plánované odstávky. Avšak vzhledem k tomu, že přechod databází do systému eGovernment bude probíhat za plného provozu, nelze stoprocentně vyloučit případné výpadky databází nebo jiné komplikace,“ uvedla tajemnice Městského úřadu v Bohumíně Dagmar Fialová.

Lukáš Kania

Ilustrační foto: internet


Viewed : 3 241
 Print  Print

Back

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

22 °C