Město Bohumín

27.3.
2013

Nová elektronická služba Hlášení poruch zaregistrovala už 60 podnětů

BOHUMÍN - Už skoro 60 podnětů se sešlo v nové elektronické databázi bohumínské radnice k hlášení závad na území města. Funguje od února letošního roku a občané díky ní mohou prostřednictvím internetu a chytrých telefonů upozorňovat například na poškozené dopravní značky, porouchané lampy veřejného osvětlení či díry v chodníku.

„Prasklý okap ve spoji. Teče z něj voda, která kape při větru na okna a teče po celé výšce domu.“ Tohle je jeden z podnětů zaslaných elektronické službě „Hlášení závad“. „Pomáhá nám ve větší operativnosti odstraňování závad a neduhů ve městě,“ říká k novince Miroslava Šmídová, vedoucí organizačního odboru bohumínské radnice.

Na webu města je k dispozici on-line formulář. V něm si stačí vybrat příslušnou oblast problému, lokalizovat závadu uvedením adresy a případně ji doplnit o GPS souřadnici. Je také možné připojit fotografii závady či problému. Pro zpětnou vazbu občan uvádí kontaktní telefon, aby bylo možné závadu v případě potřeby prověřit či specifikovat.

V typech hlášených poruch zatím jednoznačně vedou poškozená dopravní značení a lampy veřejného osvětlení,“ hodnotí informační technik radnice Jiří Rozsypal. Od února, kdy radnice novou službu spustila, úředníci vyřešili polovinu podnětů, u zbylých poruch oprava probíhá nebo se připravuje. Ne vždy je možné zasáhnout hned, některé opravy probíhají sezónně a rovněž ne všechny případy může třeba vzhledem k vlastnickým poměrům řešit město.

Lukáš Kania


Počet zhlédnutí: 3 064

Zpět

    Městský úřad