Hlášení závad pokořilo hranici 4 tisíc podnětů

30.11.2018

Hlášení závad pokořilo hranici 4 tisíc podnětů

BOHUMÍN – Hranici 4 tisíc přijatých a vyřešených podnětů na podzim překonala elektronická služba „Hlášení závad“. Bohumín ji provozuje pátým rokem. Lidé mohou závady na veřejném majetku hlásit chytrými telefony pomocí aplikace, kterou si stáhnou do mobilu zdarma, nebo prostřednictvím formuláře na internetu. 

„Zpočátku tahle služba frčela hlavně na internetu, ovšem dnes už každou třetí závadu lidé hlásí mobilní aplikací. Bohumíňáci takto nejvíce upozorňují například na nefunkční lampy veřejného osvětlení, na poškozené dopravní značky nebo černé skládky odpadů. Stále častěji také závady v městských bytových domech. Díky podnětům můžeme rychleji zjednat nápravu,“ říká Jiří Rozsypal z organizačního odboru bohumínské radnice. 

Služba ovšem nefunguje jako krizová linka. Neřeší výpadky dodávek elektřiny, vody a plynu, ani havárie na vnitřních elektroinstalacích, vodoinstalacích, kanalizacích nebo vytápění, od toho jsou speciální linky přímo na distributory a dodavatele.

(rzp)


Počet zhlédnutí: 1 992

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

24 °C