Město Bohumín

5.4.
2020

ČEZ stále na příjmu na telefonu i e-mailu, denně pomůže tisícovkám lidí

ČR - Zákaznická centra ČEZ Prodej jsou dočasně zavřená kvůli ochraně obyvatel. Jejich pracovníci teď každý den vyřeší zhruba 2200 zákaznických požadavků zaslaných prostřednictvím e-mailů nebo dopisů. Zákazníci začali více využívat aplikace ČEZ ON-LINE a Distribuční informační portál.

„Současná krize učí zákazníky více požívat internetové kanály. Zákazníci zjistili, že řadu služeb lze vyřídit kompletně online. Jde například o změnu výše záloh, termínů splatnosti, změnu adresy, platebních údajů a podobně. Počet online zadaných požadavků se zvýšil o 10 procent a stále roste,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Podobně stouply i počty telefonátů na bezplatné lince 800 810 820, kterých teď řešíme v běžný pracovní den zhruba pět až šest tisíc. V pondělí, kdy je vždy největší aktivita, to je ale téměř sedm tisíc. Omlouváme se zákazníkům za mírně delší čekací dobu, protože i my musíme chránit své zaměstnance a řada z nich pracuje z domova, kde se zároveň starají o své děti. I tak jsme ale schopni se zákazníky vyřešit prakticky cokoliv.“

Také v ČEZ Distribuce provoz call centra funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a operátoři bezplatné linky 800 850 860 se zákazníky řeší plné spektrum distribučních požadavků. Denně tak odbaví na 2500 hovorů. Mezi nejčastější typy požadavků patří dotazy na poruchy, odstávky elektřiny, technické zásahy na odběrném místě a žádosti o přeložky a dotazy k nim. 

Důležité kontakty pro zákazníky 

  • ČEZ Prodej

Bezplatná zákaznická linka: 800 810 820
Elektronický formulář: https://www.cez.cz/edee/qf/cs/bsramjet/cez/napiste-nam 

  • ČEZ Distribuce

Bezplatná zákaznická linka: 800 850 860
E-mail: info@cezdistribuce.cz
Ověření odstávky, nahlášení poruchy: www.bezstavy.cz

(rzp)


Počet zhlédnutí: 1 291

Zpět

    Městský úřad