Město Bohumín

20.8.
2008

Omezení dostupnosti centrálních správních evidencí

BOHUMÍN - Podání žádosti o nový občanský průkaz nebo ohlášení změny trvalého bydliště nenechávejte na pátek 5. září. Upozorňuje na to radnice na základě informací Ministerstva vnitra České republiky, které plánuje v termínu od večerních hodin čtvrtku 4. září do ranních hodin pondělí 8. září omezit provoz centrálních správních evidencí. Půjde o informační systémy evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů. Důvodem je převedení stávajících centrálních informačních systémů správních evidencí na vyšší verzi operačního systému. „Pro občany to znamená, že půjdou-li v pátek 5. září vyřizovat na městský úřad některý ze zmiňovaných dokladů nebo ohlásit například změnu svého trvalého bydliště, nebudeme moci tento úkon provést okamžitě, protože celostátní systém bude nefunkční. Žádáme proto občany, aby si své záležitosti vyřídili v jiné dny,“ upozornila Dagmar Fialová, tajemnice Městského úřadu v Bohumíně. Podle Ministerstva vnitra je omezení dostupnosti systému nutné. „Úpravy souvisejí s plánovaným přechodem na jednoúrovňové zpracování evidovaných dat, který by měl proběhnout na podzim letošního roku,“ informoval ředitel odboru správních činností Ministerstva vnitra Zdeněk Němec.

Lukáš Kania


Počet zhlédnutí: 3 196

Zpět

    Městský úřad