Město Bohumín

17.6.
2009

Právní odbor a infocentrum čeká na radnici stěhování

NOVÝ BOHUMÍN - Tak trochu akci „Kulový blesk“ budou připomínat nejbližší dny na právním odboru a informačním centru bohumínské radnice. Ve čtvrtek 18. června tady startuje postupné stěhování jednotlivých kanceláří a přemístění vybraných agend na nové pracoviště.

Jako první se budou stěhovat úředníci právního odboru. Změna se dotkne úseku přestupků, občanských průkazů, ohlašovny včetně pracoviště Czech POINT a vedoucí právního odboru. Tato etapa proběhne ve čtvrtek 18. a v pátek 19. června. V týdnu od 22. do 26. června pak dojde k přemístění radničního informačního centra. Všechna pracoviště zůstanou v přízemí městského úřadu, v jeho levé části.

„K přemístění vybraných agend na nová pracoviště dochází v souvislosti s rozšiřováním služeb občanům. Větší zázemí potřebujeme například pro ohlašovnu, která zajišťuje také službu Czech point, stejně jako pro informační centrum, kde je velký pohyb lidí. Stěhování by se občanů mělo dotknout v minimální míře,“ uvedla tajemnice bohumínského městského úřadu Dagmar Fialová. O případných dočasných omezeních v době stěhování bude radnice občany informovat ve svých prostorách.

Jak se změní uspořádání právního odboru a informačního centra?
úsek přestupky, právní odbor - z kanceláře č. 119 se přemístí do kanceláře č. 105
úsek občanské průkazy, právní odbor - z kanceláře č. 105 se přemístí do kanceláře č. 103
úsek ohlašovna a Czech POINT, právní odbor - z kanceláře č. 104 se přemístí do kanceláře č. 101
vedoucí právního odboru - z kanceláře č. 103 se přemístí do kanceláře č. 104
informační centrum, organizační odbor - z kanceláře č. 101 se přemístí do kanceláře č. 119

Lukáš Kania

Foto: budova A bohumínské radnice, v jejím přízemí dojde k přestěhování vybraných kanceláří právního odboru a informačního centra. Foto: archiv MěÚ.


Počet zhlédnutí: 2 339

Zpět

    Městský úřad