Město Bohumín

22.5.
2013

Od června se budou moci lidé objednat k vyřízení pasu či občanky

pondělí, 20. května 2013

redakce: PRÁVO, NOVINKY.CZ
redaktor: Jiří Tomaškovič


Tiskový dotaz:

Blíží se léto a tím asi i zvýšený zájem o cestovní doklady. Budete nějak upravovat úřední hodiny, zřizovat objednávkový systém nebo nějak jinak reagovat na možný nápor zájemců o cestovní doklady? Pokud ano, prosím o konkrétní informace. Funguje u vás například informační systém o vyřízení objednaných pasů a občanek (formou sms či jinak)?


Tisková odpověď:

Úpravu úředních hodin u přepážky s cestovními pasy zatím neplánujeme. Oficiální úřední hodiny jsou v pondělky a středy, ale je možné přijít i v neúřední dny, jen lidé riskují, že úředníka nemusejí v kanceláři zastihnout. Mají proto možnost si telefonicky či e-mailem dohodnout konkrétní čas své návštěvy na tomto úseku mimo pondělky a středy. Zavedli jsme nově i rezervační systém, ale ten zatím testujeme na odboru dopravy u výměny řidičáků a máme v plánu ho od června rozšířit také pro občanky a cestovní pasy.

Už osm let informujeme klienty prostřednictvím našich internetových stránek o tom, kdy si  mohou přijít svůj cestovní doklad či občanku vyzvednout. Lidé tyto informace o vyřízení svého dokladu najdou na www.mesto-bohumin.cz v sekci Radnice v kategorii Kontakt s občany pod záložkou Výdej občanek, řidičáků a pasů. Pokud nám na sebe zanechají i číslo svého mobilu, pošleme jim o tom, že je jejich doklad hotov a připraven k vyzvednutí i smsku.

Lucie Balcarová
tisková mluvčí


Počet zhlédnutí: 14 510

Zpět

    Městský úřad