Městská aplikace umožňuje lidem popsat a lokalizovat problém či závadu

19.8.2024

Městská aplikace umožňuje lidem popsat a lokalizovat problém či závadu

  • redakce: Moravské hospodářství
  • redaktor: Kamila Fuchsová

Tiskový dotaz

Máte městskou aplikaci? Jaké funkce nabízí, můžete uvést ty nejoblíbenější? Plánujete v této oblasti nějaké nové funkcionality?

Tisková odpověď

Ano máme, jde o mobilní aplikaci HLÁŠENÍ ZÁVAD, která umožňuje lidem popsat a lokalizovat problém, na který narazili v ulicích města a zároveň jej rovnou poslat ke kompetentním lidem. Většinu takto nahlášených vad se městu daří vyřešit do dvou pracovních dnů.

Uživatelé také mohou prostřednictvím aplikace pomoci městské policii vytipovat vozy, které dlouhodobě zabírají parkovací místa a mají déle než půl roku propadlou technickou kontrolu, případně splňují podmínky označení za vrak.

Aplikace slouží i jako dobrý informátor. Zobrazuje přehled bytových domů ve vlastnictví města včetně bytových techniků a kontaktů na ně, také je propojena s databází firem, služeb a podnikání a obsahuje i mapu veřejných Wi-Fi sítí ve městě. V terénu ji využívají i místní strážníci a asistenti prevence kriminality.

Aplikace funguje v operačním systému Android a od letošního jara také v operačním systému iOS.


Počet zhlédnutí: 631

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

12 °C