14.2.2011 - Radnice se ptá: Jsou lidé v Bohumíně spokojeni se sociálními službami?

Zdroj: Karvinský deník
Ročník a číslo: 37
Strana: 3
Autor: MACOŠKOVÁ, Nina

Bohumín - Tuto otázku si klade bohumínská radnice, proto mezi zdejší lidi rozdala dotazníky, které úředníkům pomohou zjistit, jak jsou Bohumíňané spokojeni se  stávající nabídkou.
V dotazníku komunitního plánování, který vyjde v  několikatisícovém nákladu, budou moci místní lidé anonymně hodnotit úroveň sociálních služeb, vyjádřit se k bezbariérovosti, provozní době školek, volnočasovým aktivitám, problémům s mládeží a dalším tématům.
Údaje z  dotazníků chce město využít při tvorbě Komunitního plánu Bohumína.
"Aby mohl reflektovat na aktuální požadavky, potřebujeme zpětnou vazbu právě od občanů. Dotazník obsahuje sedmnáct položek a jeho vyplnění nezabere moc času.
Předem občanům děkujeme za spolupráci," sdělil Daniel Ucháč, vedoucí sociálního odboru bohumínské radnice.
Vyplněné dotazníky musí na  radnici dorazit nejpozději do 10. března, aby je úředníci mohli zpracovat.

(NINA MACOŠKOVÁ)



Počet zhlédnutí: 2 015

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

10 °C