Zpravodajství
Baby taxi si maminky pochvalují
25.4.2016

Dotaz
Mám stížnost na dispečera baby taxi. Jednou mě nechal čekat před klinikou 45 minut a pan řidič mi pak řekl, že stál celou dobu na nádraží a vůbec nikdo mu nevolal. Vím, že se má taxi volat den dopředu, ale když dostane dítě záchvat a kašle během noci? A dispečer mi pak řekne, že mám volat den dopředu, že toho má moc, takže si mám zavolat sanitku, kterou by mi ovšem nedali. Takže jsme nakonec skončili v nemocnici s bronchitidou a skoro zápalem plic. Můžete vyměnit dispečera?
Odpověď
Je nám líto, že jste měla nepříjemnou zkušenost s baby taxi. Nicméně služba funguje výborně, maminky i senioři, kteří využívají senior taxi, jsou spokojení, my rovněž a stížnosti jsou výjimečné. Město dispečera vyměnit nemůže, protože je to zaměstnanec poskytovatele služby. Pokud byste však měla opět nějaký problém, zavolejte okamžitě, ať jej můžeme řešit operativně. Musíte ovšem počítat s tím, že baby taxi nemusí být při okamžitém požadavku na odvoz k dispozici ihned a je nutné si na něj počkat (obzvlášť při odjezdu ze zdravotnického zařízení), protože se taxi službě mezitím nahromadí další už objednané jízdy.
David Gorgol
zástupce tiskové mluvčí
Ilustrační foto: Lucie Balcarová