Město Bohumín

30.6.
2023

Odbor správy domů

Kanceláře odboru správy domů se nacházejí v budově nám. T. G. Masaryka 225 (vedle hlavní budovy radnice).

 

Vedoucí odboru

Ing. Kateřina Pálková

  • číslo dveří: B209
  • telefon: 596 092 200
  • e-mail:  palkova.katerina@mubo.cz
     
  • zástup města u soudních jednání ve věcech týkajících se bytů
  • příprava podkladů pro jednání finančního výboru
  • zpracování koncepcí

 

Referenti

David Děrgel

  • číslo dveří:  B107
  • telefon:  596 092 232
  • e-mail:  dergel.david@mubo.cz

  • agenda tepelného hospodářství města Bohumína
  • informace o ceně tepla pro městské objekty
  • řešení záležitostí ve věcech vytápění a dodávky teplé vody do městských domů
  • zajišťování provozu a údržby tepelného hospodářství města
  • zajišťování energetického auditu u městských objektů
  • další činnosti vyplývající z příslušných právních předpisů na úseku tepelného hospodářství

Eva Dominiková

  • číslo dveří:  B208
  • telefon:  596 092 256
  • e-mail:  dominikova.eva@mubo.cz

  • vymáhání pohledávek
  • evidence dlužníků na nájmu bytů a nebytů
  • zpracovávání žalob a zastupování Města Bohumína u soudních jednání
  • sepisování uznávacích prohlášení s dlužníky
  • výpočet, evidence a vymáhání příslušenství pohledávek
  • podávání exekučních návrhů na výkon rozhodnutí
  • zástup města u soudních jednání ve věcech týkajících se bytů
  • zpracování koncepcí
  • ekonomika a rozpočet správy domů

Ing. Adriana Prokešová

  • číslo dveří:  B206
  • telefon:  596 092 264
  • e-mail:  prokesova.adriana@mubo.cz
     
  • zajišťování projektových dokumentací investičních akcí a velkých oprav
  • zajišťování potřebných povolení
  • organizace výběrových řízení
  • provádění technického dozoru staveb
  • sestavování plánu investic a investiční koncepce

Renata Hübschmanová

  • číslo dveří:  B208
  • telefon:  596 092 255
  • e-mail:   hubschmanova.renata@mubo.cz
     
  • vymáhání pohledávek
  • evidence dlužníků na nájmu a službách spojených s užíváním bytu
  • dědická řízení
  • zpracování žalob týkajících se bytů za město Bohumín
  • podávání exekučních návrhů na výkon rozhodnutí
  • zástup města u soudních jednání ve věcech týkajících se bytů

Mgr. Pavlína Kameníková

  • číslo dveří:  B207
  • telefon:  596 092 213
  • e-mail:  kamenikova.pavlina@mubo.cz

  • agenda bytového fondu v majetku města
  • informace týkající se bytů v majetku města
  • zprostředkování bytových směn
  • informace a realizace licitací městských bytů
  • předpis nájmu bytů

Zdeněk Kolařík

  • číslo dveří:  B206
  • telefon:  596 092 160
  • e-mail:  kolarik.zdenek@mubo.cz
     
  • zajišťování projektových dokumentací investičních akcí a velkých oprav
  • zajišťování potřebných povolení
  • organizace výběrových řízení
  • provádění technického dozoru staveb
  • sestavování plánu investic a investiční koncepce

            Ing. Eva Ličková

            • číslo dveří:  B206
            • telefon:  596 092 178
            • e-mail:  lickova.eva@mubo.cz
               
            • zajišťování projektových dokumentací investičních akcí a velkých oprav
            • zajišťování potřebných povolení
            • organizace výběrových řízení
            • provádění technického dozoru staveb
            • sestavování plánu investic a investiční koncepce

            Marcela Mitková

            Renáta Brabcová

            • číslo dveří:  B208
            • telefon:  596 092 226
            • e-mail:  brabcova.renata@mubo.cz
               
            • vymáhání pohledávek
            • evidence dlužníků na nájmu bytů a nebytů
            • sepisování uznávacích prohlášení s dlužníky
            • výpočet, evidence a vymáhání příslušenství pohledávek

                          Marek Sobaniec

                          • číslo dveří:  B107
                          • telefon:  596 092 212
                          • e-mail:  sobaniec.marek@mubo.cz

                          • kompletní agenda nebytových prostorů, jejich pronájmů, úprav a oprav
                          • aktuální informace o volných nebytových prostorách
                          • uzavírání nájemních smluv NP
                          • předpis nájmu nebytových prostor, platby za nájemné a služby
                          • sledování platební morálky nájemců, upozorňování nájemců na existenci splatných nedoplatků z nájmu NP
                          • podávání podnětů k výpovědím pro radu města
                          • vyřizování různých žádostí o opravy a úpravy nad rámec běžných oprav u pronajatých prostorů, včetně zápočtů a finančního vyrovnání za opravy

                          Lenka Vachtarčíková

                          • zástupkyně vedoucí odboru
                          • agenda bytového fondu v majetku města
                          • informace týkající se bytů v majetku města
                          • zprostředkování bytových směn
                          • informace a realizace licitací městských bytů
                          • předpis nájmu bytů
                          • příprava podkladů pro bytovou komisi

                           

                          Bytoví technici

                          Podrobný popis pracovní činnosti bytového technika:

                          • zodpovídá za technický stav svěřeného domovního a bytového fondu
                          • provádí prohlídky domů, bytů a jejich zařízení, vč. domovní kanalizace za účelem odstraňování závad, zjištění skut. stavu, zpracování návrhu plánu oprav a investic domovního fondu
                          • zajišťuje odstraňování havárií ve svěřených domech a bytech, provádění operativních oprav, vč. zajištění výběrových řízení, zajišťuje pravidelné revize vyhrazených zařízení a odstranění závad
                          • spolupracuje s investičním odborem při provádění plánovaných oprav domovního fondu
                          • řeší stížnosti nájemců na stavebně-technický stav domů a bytů, sjednává nápravu, navrhuje technická opatření
                          • řeší pojistné události při škodách na městském majetku ve svěřených domech
                          • prostřednictvím domovníků, údržbářů a uklízeček zajišťuje úklid společných prostor v domech, přilehlých chodníků a provádění drobných oprav, příp. jiné služby
                          • vede aktuální a úplnou evidenci všech dokladů a dokumentace potřebné k zabezpečování provozu domů a bytů a souvisejících zařízení, včetně doplňování údajů do software
                          • předává podklady pro zpracování nájemních smluv a evidenčních listů
                          • kontroluje spotřebu médií v domech města, řeší nadměrný odběr a spotřebu
                          • provádí přejímky městských bytů a nebytových prostor, sepisuje písemné protokoly
                          • vede evidenci volných bytů a nebytových prostor
                          • organizuje prohlídky bytů k licitaci nájemného
                          • zpracovává podklady pro provádění oprav, přejímá opravy, odsouhlašuje kvalitu prací
                          • odsouhlašuje věcnou správnost fakturace za opravy a spotřebu médií v domech
                          • plní další úkoly dle pokynů vedoucího odboru

                          Ing. Stanislav Svrčina

                          • číslo dveří:  B202
                          • telefon:  596 092 259
                          • e-mail:  svrcina.stanislav@mubo.cz

                          • technické a metodické vedení bytových techniků
                          • zpracování plánu velkých oprav a investic v domovním fondu města
                          • spolupráce se servisní výtahářskou firmou, kontrola zápisů v knize kontrol, konzultace s firmou ohledně údržby a oprav, návrhy oprav výtahů, odsouhlašování oprav, kontrola prací a faktur, jejich odsouhlašování
                          • zajišťování výběrových  řízení na akce s předpokládanou cenou od 300 tis. Kč bez DPH
                          • zajišťování výběrových řízení pomocí elektronického sytému E-ZAK
                          • vyjadřování se ke koordinovaným stanoviskům, vystupování za odbor správy domů v rámci stavebních řízení, zajišťování podávání ohlášení, stavebních povolení, komunikace se stavebním odborem v rámci stavebních řízení
                          • zadávání projekčních a rozpočtářských prací v rámci majetkového odboru, komunikace s projektanty a rozpočtáři
                          • evidence cizích rozvodů elektronických komunikací v domech v majetku města, spolupráce s finančním odborem v rámci hrazení poplatků za umístění zařízení, komunikace s firmami ohledně umisťování a provozování zařízení v našich domech
                          • zhotovování zpráv do RM a ZM v rámci odboru správy domů
                          • projednávání a zajišťování smluv týkající se odboru správy domů jako celku, vedení evidence smluv na odboru
                          • koordinace ekonomické problematiky odboru správy domů s ekonomem odboru

                          Martin Hanzlík

                          Hana Kadlic Jakubková 

                          Mgr. Zuzana Klosová

                          Roman Kula

                          Libuše Nogová

                          Bc. Marcela Přibylová

                          Jana Reli, DiS.

                           


                          Radnice - Odbor správy budov


                          Radnice - Odbor správy budov - zvětšit fotografii
                          Radnice - Odbor správy budov - zvětšit fotografii
                          Radnice - Odbor správy budov - zvětšit fotografii
                          Radnice - Odbor správy budov - zvětšit fotografii
                          Radnice - Odbor správy budov - zvětšit fotografii
                          Radnice - Odbor správy budov - zvětšit fotografii
                          Počet zhlédnutí: 19 471

                          Zpět

                          Radnice

                              Městský úřad